Jumaat, 25 Disember 2009

BETAPA LARIS NYER...

ALLAH ITU MAHA PEMURAH... aku la nie..mcm x cukup tgn.. pantang xde kat umah... nk jejalan pun susah sket skrg nie.. nk luangkan masa dgn anak aku pun la nie susah sket.. time aku ngan hb aku dh x sama. dia sibuk dgn amek gambo org kawen.. jumaat - ahad payah nk tgk dia free..aku lak dh x tentu masa... nie ngah cuti skol..sok dh bukak skol..aku xtau mcm ner lak time aku brubah gi...

Hampir stiap hari da org kol nk brg... bek enzyme mahupun syampoo.. paling x pun sepeket/sbotol jalan...ok ler tuh...janji x benti... bayangkan ler klo aku xde kat umah...klo org ndak...aku xder.... rugi tuh..rugi...

so sesaper yg dok bwh aku tuh...cpt2 bg account number.. leh aku key in your borg. leh cpt dpt id snirik.. leh cpt dpt bonus..

bg yg msh tragak2 nk join tuh..meh cpt join..korg xkan rugi... aktif ke x aktif ke..korg sudah tentu dpt money korg lik...

mcm aku...yg asalnyer..hanyer nk wat makan2 sfmily ajer...la nie aku nk share lar produk nie kat sume..trutama yg ngah sakit... scr x langsung..aku dpt gak bonus n xtra income..la nie aku dh pun jd stokis...siap da kios lg...korg...????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan