Selasa, 15 Disember 2009

AKU SEBAGAI TESTIMONI TERKINI



Ah..x suker la formal sgt...dlm blog nieh...bek mcm besa jer...

Nih nk kongsi pgalaman dgn sumer..aku dh try byk kali dh SYAMPOO NONI nieh..betoi ler... baguih...baguih ssgt..aku bkn nk pomot..tp realiti..mmg baguih..suker ati ler nk pcayer ke x..janji aku tau aper yg blaku....

dl, aku sll gak pi saloon. wt treatment la..rebonding la... syampoo la... mcm2.. bratus gak aku habis..dlm skelip mater lak tuh..rambut ttp kembali mcm besa pastuh.. klo kelemumur....kelemumur la..klo gugur..gugur la... hmmm...x penah nk kekal elok...rambut aku pun dh semakin sikit..dulu bleh genggam tebal..la nieh dh nipis...

tp sejak aku pake SYAMPOO NONI nieh..aku btoi2 tkejut..sll nyer ble aku syampoo rambut...mesti rambut aku byk giler gugurnyer...nyaris2 nk tsumbat ler lubang kat bilik air tuh..tp ble aku pake SYAMPOO NONI nieh...rambut aku TAK GUGUR LANGSUNG masa basuh tuh...jenuh gak aku tarik2...last2 paling byk rambut aku da 2 helai..tu pun aku tarik..bukan gugur.. korang leh byg kan tak...citer aku nieh..?? tpulang lar nk pcayer ke x...aku tetap x rugi per2..

yg lg mgejutkan...klo aku syampoo ari sabtu nieh...sabtu depan baru aku trase nk syampoo lik... hr2 len aku cm basahkan rambut ajer...rambut aku TAK GATAL lagi..BEST NYER.....

aku da pake kan kat opah suami aku belah taiping... umur dia 80thn lbh kurang..ruginyer mase aku syampoo kepaler dia, aku tluper nk amek gambo dia sblm dan slps syampoo.. rugi betoi aku..la nieh dia nk sekotak...SEKOTAK..???? sekotak tuh...korg byg kan ler.....makner nyer aper..??? nti aku bg sekotak free kat dia...pase per..? pase dia OPAH AKU...(opah suami aku..)

yg best nyer..mak mtua aku ckp aper tau " eh, mak...rambut mak dh itam la...cam muker ita ler plak...." (opah tsenyum ajer) hb aku lak kate " mcm muka maklong pun da gak mak" (opah senyum lagi..)

aku just nk share ngan korg ajer citer aku nie..aku x ler amek gambo rambut aku... hb aku x kasi...haram kater nyer..cukup skadar citer... org pun dpt bygkan n paham... so sukati korg ler nk pcayer ke tak..yg pasti AKU TETAP X RUGI PER2... wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan