Ahad, 29 November 2009

SYAMPOO NONI BSY(syampu perawat rambut)


Syampu Noni adalah Syampu Penghitam Rambut dan Rawatan Kelemumur serta Keguguran (botak) semulajadi yang dihasilkan secara berkualiti dari ramuan herba semulajadi PATI MENGKUDU 100% dari Kepulauan Pasifik Selatan, akar Chinese Knotweed yang juga dikenali sebagai Shouwu, akar ginseng dan beberapa bahan lain. Semuanya ramuan semulajadi 100% bebas kimia.

Di samping itu juga ia boleh digunakan untuk merawat kulit kepala dan kelemumur. Percaya @ tidak, hanya dalam masa yang singkat sahaja rambut akan menjadi hitam dan mengembalikan kemudaan pemakainya. Diperbuat daripada tumbuhan herba sebagai bahan kesihatan rambut. Intipati semulajadi tulen daripada Polygonum Multiflorum Thunb, ginseng dan sebagainya. Keberkesanan terbukti sebanyak 6KALI lebih berkesan dari syampu hitam rambut di pasaran.

Ia sungguh mudah digunakan. keberkesanannya terbukti. Hanya perlu 7 - 10 minit sahaja untuk menghitamkan rambut secara semulajadi. 1 gabungan sempurna dengan ciri-ciri penghitaman rambut, seumpama VITAMIN RAMBUT dan PERAPI. Kini anda boleh terus tinggalkan uban yang menyesakkan.

Untuk pengetahuan semua, ia bukan sejenis dye yang menyaluti dan menghitamkan luaran rambut sahaja. Sebaliknya syampu NONI ini menyerap terus ke dalam rambut serta menghitamkan rambut dari dalam akar ke hujungnya kerana keberkesanan akar Shouwu tersebut telah lama digunapakai kaum cina untuk menjaga kehitaman dan kesuburan rambut mereka.

Kita biasa dengar membuat rawatan dengan menggunakan daun inai. Daun inai biasanya digunakan untuk merawat rambut rosak serta mewarnakan rambut uban.Tetapi warna yang diperolehi hasil menggunakan inai adalah warna perang. Dan ramai ibu2 di luar sana yang agak segan untuk mempunyai warna rambut perang. Malu diperli "ragget" dan sebagainya.

Mengapa tidak mencuba dengan Syampu Noni????

Bahannya tetap asli. HALAL dibawa sembahyang (bagi umat islam) kerana ianya tiada bahan kimia pun. Fungsinya sama seperti inai. Cuma kelebihannya, Syampu Noni ini mampu merawat dengan segera rambut yang bermasalah.

Jika penggunanya keguguran rambut @ botak, ambillah terlebih dahulu Produk kesihatan Noni iaitu ENZYME NONI. Sapu keseluruhan kulit kepala yang bermasalah itu selama setengah jam. Kemudian barulah dibubuh Syampu Noni selama 7-10 minit. Amalkan selama beberapa minggu.. Insyaallah...rambut yang HILANG itu akan KEMBALI jua...malah dengan warna yang baru iaitu WARNA HITAM. Bukan itu sahaja rambut yang tumbuh itu akan lebih bersinar dan sihat. Kulit kepala tiada lagi bermasalah. Kelemumur yang berkeping2 dulu...tidak lagi muncul... Tidak perlu lagi malu dengan teman2. Di atas baju pun tiada lagi kelemumur yang gugur...


CUBA LAH...anda pasti puas hati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan